say what

Så satans trött idag...
Vet inte varför, men trött som fan, och just nu lite illamående med, inte kul.
Sitter o glor runt på lite inspiration till tatueringar (vet ju en del jag ska göra redan) men efter lite omändringar/placeringar så kikar jag runt på mer inspiration, och ja,jo nu vet jag nog hur jag skja lägga upp det ;)
Finner det allmänt skönt att det är fre imorgon.
Då ska jag och en till ut till svärmot och dricka vin o snacka skit =)
Trevligt.
Känns overkligt att svärmor igår fick beskedet att cancern inte gått tillbaka utan kommit mer på levern, så nu är det slut med cellgifter, och behanling för att "dra ut på tiden", tiden som de säger inte är en 10 års period, men ej kan svara så mkt mer på än allt från 2 mån-5 år, kanske mer.
Tiden ja, vad fan är tiden egentligen? Denna märkliga ovisshet kring tiden, det är ju viss skillnad på månader och år.
Men vi hållar alla våra tummer och allt som går att hålla för att det ska bli många mer år tillsammans!
Rock on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0