Möhippa m.m

Ja, var ska man börja?
Möhippan var ju som sådan, att jag åkte upp till Nässjö ons 7/7, sen på torsdagen drog jag, Linda o syster Kinna till söderhamn (närmare bestämt Mohed) för att spendera helgen där på Rock weekend festival, vilket bev en sjukt galet rolig helg!
Det var hysteriskt mest hela tiden, från den stund vi satte första foten på första tåget! haha all vår packning med kärran med öl o tält o grejjer som skulle fraktas av o på på 3 tåg o 1 buss innan vi väl var framme!
Lindas kräk fobi när 2 ungar på tåget kräks, snabba rökstunder under tågets stopp bl.a

Ja, jag kan inte berätta allt o gå in på detaljer, för  de var så mkt roliga saker hela tiden! genomgående var dock, från en youtube film, show me your genitals, genitaliaaa! haha detta hände i hela helgen, lika så från comhemsa reklam med olika filmer från nätet "bastards!"
Vi kom även på lite regler för vårat camp, när man gick in i tältet skulle man sjunga "fader abraham" och ut "pärleporten" det gick lite sådär med de reglerna...bättre gick det med regeln att öl skulle hete bullwinkle! =)
Vi träffade hela tiden en massa trevliga och även hjälpsamma människor.
Första kvällen började med en flaska skumpa (dock utanför området då de små smugglarna(linda o kinna) inte fick ta med glasflaska in på området.
Lite "jag har aldrig" lek på det, o sen var det jävlar i det draget på oss!

Även en speciell historia med "all the children..." var bestående hela helgen! hahaha

Sen vart det en blandad kompott av hysteriska skratt, folk som dansa för mej/oss(grön gubbe b.la....) en massa öl, välldig värme och sjukt rba musik som gällde hela helgen!
De hade även med en fin flagga till tältet, och införskaffade även ett linna till mej, möhippa som det var!

Både jag o syster har många fler bilder från helgen på FB...

Och ja, det finns långa historier om roligheter, o om historien hur de fick fram det vita linnet som ej fanns att köpa så de hoppade på en stackars grabb som hade ett på sej..haha

På tåget hem trodde vi vi skulle bli fast mitt ute i skogen med...ja de flesta vet ju opm nu vilka växelproblem o så SJ haft nu i värmen!

Många bra band såg vi ju med, b.la Twisted Sister, Sebastian Bach, Treat, Saxon. Hesa som fan blev vi med, eller ja, jag o Kinna blev! Kinna mest, hon fick viska på slutet.

Ja, det är väl det hela i mkt korta drag! skulle bli hur många sidor som helst om jag skulle skriva precis allt i detalj här!

Väl tillbaka i Nässjö sen, träffa jag resten av familjen med, lilla Ebba, det syns verkligen att det är Bror David som är pappa, hon är rödhårig det lilla livet!

Fick en tröja av Kinna med där uppe, som jag nu sytt till! här är det resultatet, som jag själv är jävligt nöjd med!

ja, sen väl hemma i Trelleborg igen har det vart rätt lugnt iaf.. vart o badat o grillat o så en del ute hos svärmor, alltid lika trevligt!
Fixat inför bröllopet med, är ju bara en vecka kvar idag!! Fan alltså, kan inte förstå hur fort det gått...
Varmt så in i helvete har det vart varje dag med ju, Rocky är alldeles utslagen här.

Idag blir det till o träffa Jenny, Martin o Vilda en sväng.
Imorgon ska vi hem till svärfar o grilla lite o så med.
sen är det väl mest, ta det lugnt, fixa o dona med det sista inför bröllopet med, o sen jäklar är dt dax med!
O sen blire spanien!!

Ja, vi får väl se om jag kommer uppdatera nå här igen innan vi är hemma från spanien igen.
Tror inte det, har ju nu uppdaterat i vad som kommer hända, o finns ingen chans o skriva mellan bröllop o resa, vi kommer åka här hemmifrån redan 04.00 på söndags morgonen, så det blir ingen sömn den natten förrens på planet!

Hoppas nu alla har en fortsatt awesome sommar!!
Jag vet att jag har iaf den bästa sommaren verkligen!!

Rock on!!

Fotografering, igen!

Kenny o jag var på the studio i Malmö i lör. o blev fotograferade igen, blev en del bra bilder allt! lägger dock inte upp alla här, blir lite för många!

Ja, det är iaf några av bilderna, resten finns på facebook.

Väl hemma igen provade jag på o göra drink a´la Lena, dvs vodka, grappo och szhwepes reb berry fusion (skulle vart strawberry egentligen men de fanns inte..) o de blev så sjukt gott!!
Oh yeah!
Sen på kvällen tog vi en tur till a9 och träffade Jan o Mikaela, de var trevligt minsann!!
O Kenny bara försöker klura ut vad de ska göra med han på hans svensexa...Hans bror Tommy var ju bright nog att avslöja datumet iaf, så det blir ju av den 10:e, samma helg som jag är i söderhamn.

ja, o nu är det söndag igen, blir väl stranden idag skulle jag tro.

Sen är det bara 3 arbetsdagar kvar, så drar jag till Nässjö, o vidare till Rockweekend med my ladies!!=D=D
Fattar inte hur fort tiden går nu verkligen...
3 veckor kvar till bröllopet bara!
Ja, visst...

Nä, nu får de va bra för denna gång!