Öhhh......

Helgen har avrt kanon!
I fre blev det ut till svärmor med en kollega o pimpla vin och hade allmänt trevligt och kul.
Igår blev det kina mat och biuo, Dark shaddows, som alltid Tim Burton med Johnny Depp i filmen så blir det kanon!
Idag har vi farit fram och tillbaka till tippen, så nu är det röjt i garaget o de jävla "pinnarna" i trädgården är äntligen väck!
Sen blev det mums grillat med svärmor o Martin på besök( ja..vet inte om jag eller min man är mest förvirrade, då han fick för sig det var morsdag idag, och jag som aldrig har koll på sådant hängde bara på med det!)
Har bokat tid med studievägledaren nu med, så ska läsa upp vissa gymnasie betyg antingen på distans eller kvällstid( jobba heltid + plugga...blir intressant!)
Ja iaf, så jag kan, om jag vill, plugga vidare på högskola. Funderar en del på det nu faktiskt...
Jaja, hur som helst, stående update för alla som ej hänger med: 24 dagar kvar!! =D
Rock on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0