......

Här sitter man igen, söndagsmorgon o det är allmänt grått ute, trist. Har haft en lugn helg.
Var hos svärmor med några andra kollegor och hade tjej-kväll, hur trevligt som helst!
Igår blev det bara slö-dag, rätt igenom.
Vad dagen har att ge återstår att se, men jag gissar på städa/tvätta. Har dock jäkligt ont både i handled och rygg av någon anledning, men de går väl över så småningom.
Haha, ja o festen från föregående inlägg var kul kan jag säga! Sen att det slutade lite mer illa för mej efter alldeles för många varianter på alkohol och många många jäger o mintu black, det är en annan femma ;P
Är sjukt shopping sugen nu! Finns alldeles för många have-to-have grejjer nu.
Ahh...får väl se när lönen kommer vad som kan shoppas.
Det är ju inte heller några billiga H&M grejjer jag vill ha just nu ju ;p
Nej då, givet ska det vara dyrare grejjer jag hittar!
Men,men...vi får väl se!
Hoppas alla där ute haft en nice helg!
Rock on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0