Ah, men fy faan!!

Going insane här fan!

Har sådana sjuka begär/behov/abstinens över mycket nu!
Spelningar, festivaler, vår,sommar, nya tatueringar, byxor från kissin´bombs, jag dör fan snart känns det som!
Ge mej en jävla massa pengar så jag kan få göra ALLT!
Ahhhhh...............................
Jaja...våren är väl snart på intågande iaf, förhoppningsvis kan jag locka ner mina kära bröder med tatuerings-kit inom en snar framtid, så får jag gjort Misfits skallen iaf, och mer förhoppningsvis så tar Malin på kissin´bombs emot custom beställningar snart igen, så kan jag beställa iaf ett par byxor(igen, ge mej pengar så kan jag rocka loss mer där med ;9 )
För övrig ser det inte ut o vara många intressanta spelningar här nere på ett tag framöver.
Avbokar f.d Black Sabbath biljetterna, när det blev till "Ozzy och vänner". Har sett Ozzy, Slash vill jag nog hellre se i annat sammanhang, och vad gäller cravings efter någon form av spelning: Sweden rock är veckan efter så mitt begär stillas nog duktigt där ändå!
Suck.....all denna längtan...
Cravings:
Festival


Spelingar



Tattoos




Byxor









Ja, det är ju en del på listan dårå...Hoppas jag blir rik innom en snar framtid.
Rock on!

Kommentarer
Postat av: Sazzy

Sv: Haha, jo men dom är ju såna!



SOMMAR! <3

2012-02-20 @ 21:01:00
URL: http://bullshitbysazzy.blogg.se/
Postat av: Grodan

sv: eller hur! Sjukt snygga :D



Droooool på alla byxor där hörru. Fy fan!

2012-02-25 @ 12:57:46
URL: http://reneesmedhult.blogg.ser
Postat av: Jessi Fox

aaaaaaaaaaaaaaaaaaah det gör SÅ JÄVAL ONT I MIG ATT JAG BLEV SÅ FULL OCH MISSADE ROB PÅ SRF I SOMMRAS!!!!!!!!!!!! Ångest, ont, fan, bajs. DÖ!

2012-02-27 @ 10:33:25
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: Sazzy

Sv: Ja! Hihihihi, så taggad på att göra klart den! :o



Det blev en zombiepinuppa på överarmen, med massa rosor, en gravsten o lite allt möjligt. Bild kommer upp, när den är klar, har en sittning kvar så vill hellre visa upp det färdiga resultatet. Men det är början på en sleeve! :D

2012-02-27 @ 11:19:16
URL: http://bullshitbysazzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0