såatte.....

Har nu återfått lite krafter sen i fre natt!
Det blev en del festande jaaa...natten slutade med djupa diskussioner över en flaska Jäger haha!
Var hemma vid 7-tiden på morgonen, lagom som mannen min steg upp.
Så ja, gårdagen spenderades på soffan, med mkt sömn!
 
 
Mitt schema har nu blivit ändrat på jobb, så nu funkar det bra med både jobb och skola!
Är dock nervös att jag inte ska komma ihåg allt i matten när det väl är dax för prov i dec =S 
Så håll tummarna för mig nu alla där ute!
 
Det andra är jag inte lika nervös över.
 
så ja...idag har jag den där galna saknads känslan till Nässjö och alla människor där!
Den bara flyger över mig emellanåt.
Men det får vi åtgärda så gott det går under hösten =)
 
Rock on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0