plugg

Har kommit igång med studierna nu, härligt att jobba heltid(nästan heltid iaf!) och studera samtidigt.
Just nu Matte B (eller matte 2b som det numera heter) och idag börjar även Engelska A (Eller Engelska 5 som det nu då heter).
Har lite paus här nu mellan lektionerna med lite uppmuntrande Twisted sister ;)
Men tror nog det ska glida på bra, har aldrig haft större bekymmer utan lätt att lära (men att på gynasiet engagera sig i det och få betyg i ämnena var ju inte lika kul som så mkt annat var!) så nu får man stå sitt kast och ta igen en del ämnen =)
Matten är väl det som blir "svårast". Men jag är ju så lyckligt lottad att jag har en i gemenskapen som ju är utbildad gymnasie matte lärare! ;D Som dessutom står ut med att jag kan utnyttja han (Tack Andreas!)
Märkligt nog tycker jag till och med att det är kul med lite nytt i vardagen(att plugga igen med andra ord)!
Så ja..det är väl vad denna vecka består av nu, jobb och plugg, men på fredag blir det fest! ;D
Tjipp o Hoj!



Kommentarer
Postat av: svärmor

Du kommer klara detta galant, du har gnistan att vilja, och då går det också. Önskar dig Lycka till på vägen fram. kram

2012-08-20 @ 18:56:57
Postat av: Mama

Så länge som inte spelar We´re not gonna take it så är det väl ok. Kommer den låten så ringer varningsklockorna! Kram o lycka till!!

2012-08-20 @ 22:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0