Påminnelse...

Fick just en påminnelse av en läsare att jag aldrig bloggar längre, och tackar för den! ;)
Har haft fullt upp med annat och helt glömt bort detta.
men eftersom jag sitter själv hemma med hunden nu, då mannen börjat jobba igen, och jag har semester en dag till så kan jag ju nu passa på!
Men ojoj, vad länge sen det var sist!
Var ska man börja?
Så kort som möjligt:
SRF var sjukt bra som alltid!
Favoriterna i år var nog Twisted sister (som ju alltid är galet bra live!) Och Träffa Dee Snider (som dessutom dök upp lite varstans på scen med andra band ;))
Och givet Mötley Crue (som jag alltid älskar live ;))
Bilder från detta får nog komma i ett inlägg för sig =)
Ja, och så jobb, pluggande till högskoleprovet, umgänge med folk och fest, köpenhamns tripp, besök av syskon,semester med tripp till Nässjö med galet kul umgenänge med Nina! Tyvärr hade ju tant Linda åkt ner till Köpenhamn den helgen vi åkte upp ;P
Besök av systersonen i en vecka och även sen mamma och brorsdottern, broder och andra brorsdottern!
Sjukt söt var systersonen när han dagen efter de kommit hem ringde och sa han glömt sin paraply och så var det inte mkt mer med det.
Sen ringde mamma och sa jag nog fick ringa upp han igen, då var han hysteriskt ledsen och saknade "Lillan"! (fråga mig inte varför han kallar mig det, han har alltid gjort de)
Så söt den lilla fisen! Värmer i hjärtat =)
Varken han eller brorsdottern ville åka hem härifrån för "Ånka och Kenny är bäst!" ;D
ja, och så ahr det vart en del renoverande av hall uppe och nere, så den hemska blå mattan är borta! känns bra.
och ja, nu som sagt har jag ett par dagar kvar av semestern bara, börjar jobba igen på tors.
Och n ästa vecka börjar det även pluggande på det (läsa upp ett par ämnen från gymnasiet ju för att kunna söka till högskolan sen )
Har förresten även hunnit vara helt rödhårig, men återigen återgått till det svarta. Orkar inte hålla på och tona det så ofta och passar ändå bäst i svart ;)
Rock on!



Kommentarer
Postat av: Mama

Det var verkligen inte illa att lyckas få med hela sommaren i ett inlägg! Kram på dig!

2012-08-13 @ 21:57:00
Postat av: Trixie

Äntligen! ;P



sv: Jaa, smiskfits är tokbra!

2012-08-15 @ 19:51:40
URL: http://trixity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0