Ajajaj.....

Ohhh, I´m Bad....
På detta.
Ja, jag har vart ap-kass på att uppdatera här.
Ja, men hej o hå!
Vad har hänt? mhrmm-...tja såret mitt har läkt fint, vi har haft inbrott, fick laptops stulet (har idag fått min nya ;) ), jobba jobba o jobba, efter influensor o skit har vi ett par veckor vart igång ordentligt med träningen igen,SRF biljetter inhandlade(givet ju ;D ) uhm...vart i Nässjö o firat mamma som fyllde 60, ska upp igen nu i helgen o fira bror som fyller 30!
Tja, kort o gott!
Hur som helst, nu när jag har min egen dator igen, så ska det väl bli bättre här! ;)
Givet måste jag ju nu börja tillägga nedräkningen nu med(inte långt kvar ju!!) :43 dagar kvar!!! ;D
Me like ;)
Ja just det, jag är på övergång till rött hår nu igen med, just nu är det röd/svart typ ;)
Men är inte helt nöjd med den röda nyansen, så inväntar att min Vampire red ska dimpa ner i brevlådan any day now ;)
Rock on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0