Still alive

Jepp, jag lever än! Har överlevt 25-års firande och allt!

Det var kanon! fy fan vad kul jag dhae!
Började på tors i Nässjö med badmouth och Gilby Clarke, sen stanna vi kvar där efter stängning o tjöta med folk o drack öl o skumpa o hade de bra, sen blev de efterfest i brors replokal!
haha vilka minnen! o min babe Linda var med!
Vi kände det som en flash-back till när vi var fjorton o festa i hans replokal även då, med folköl haha ;)


Linda, Gilby & jag.


Grabbarna i Badmouth, jag & Linda.

Måste även tilläggas hur jäkla trevliga både grabbarna i badmouth och även Gilby var! =)

Dagen efter dock efter en natts festande kändes det lite som man inte skulle leva så värst länge till.
Mitt lill-finger och ringfinger på höger handen var helt bortdomnade, de återkom först på söndagen.
Sen har de fortsatt o domna av o till när jag har handen lite högt liiite för länge, så får gå med den lindad nu några dagar o se om de blir bättre..

Ja, sen fortsatte de ju då, åkte hem igen till Trelle med syster yster o Christian, haha kul biltur, första gången jag lyssnar på fotboll på radio(är ju noll sport intresserad jag..) men höll på o skratta ihjäl mej åt den ena kommentatorn som yra om en massa annat hela tiden.

Ja, så blev de presenter o tårta väl hemma hos mannen, sen på lör blev de fest igen här i huset.

Här kommer ett litet bildspel från syster o mej:











haha vi hade kul!

Håller på o färga håret nu, får se hur resultatet blir!

Rock on!




Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

Ja jag dör ju om jag aldrig får se Stones:( så dom måste :D

2011-10-18 @ 12:39:42
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0