25 Rocks

Liten update!

Har varit sjuk. Galnaste hostan, fick utskrivet 2 starka hostmediciner, nässpray och antibiotika, så nu börjar jag bli männiiska igen!;D

Vi börjar ordentligt komma iordning här hemma nu (nedervåning iaf) med inredning och allt, kan knappt bärga mig att visa bilder för er där ute! Jag är så sinnessjukt nöjd med de, finner knappt ord för de!

Och snart börjar jag bli old med..
På lördag smäller det, då når jag den ypperliga åldern 25!
Detta startar vi med firande på tors i Nässjö, Gilby Clarke! m.m
Hem igen på fre (efter att ha hunnit träffa folk där uppe)
Sen fest här hemma på lör.
Känner att detta kommer bli en sjukt bra helg, med bästa firandet ever! ;D

Är ledig nu i två dagar, jobbar ons och sen ledig igen.

Så, hoppas allt är great med alla där ute!


Rock on!



Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

Usch krya på dej :/

2011-10-03 @ 20:28:46
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0