HCSS

På fre är det dax, ytterligare en spelning med Hardcore Superstar på KB i Malmö, har tappat räkningen hur många ggr vi sett dem nu, men de är fan lika jävla bra varje gång! ;D





För övrigt har vi ju nu gått in i november månad, vilket innebär att julen närmar sig!
Gick i helgen runt i affärer o mös bland julpynt, längtar till att pynta här i huset! =D (jävligt Rock´n´Roll, eller hur? ;) )




Sitter just nu i soffan med min teddy-filt o "termo-tofflor" o tuggar på en morot, har en hund som snart är i mitt knä o stirrar ut mig. Att en hund kan vara så galen med morötter mer än något annat ;)



Den lille skiten sovandes i soffan, vig är han med den gamle mannen när han lyckas sova med bakbenet så långt över huvudet =)


Har även insett att jag ska sluta utlova för mkt här på bloggen med bilder o annat, jag är skitkass på att hålla dem för tillfället, även om jag mer än gärna vill lägga upp o visa en masa! men Har för dåligt med tid här och för att inte tala om energin, är så trött en massa av alla förkylningar o infektioner hela tiden. =/

Men men, stay tuned anyway ;)
Förr eller senare kommer det mer ;D




Rock on!



Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

Jaa! Det har ju snart gått sex mån så då har vi ju redan väntat klart halva tiden :D



Åhfan hade missat att dom spelar på KB.

2011-11-01 @ 22:52:40
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Vanadesse.

Haha who knows maybe I will ^^

2011-11-02 @ 16:49:52
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0