Bowling m.m

Jag har verkligen ingen tid eller ork över på vardagarna för blogggandet har jag märkt.

Först jobben Rocky, laga mat, iväg o träna, duscha, slappna av en stund, sen försöka hinna med nå socialt i livet typ.
Har sålt en del plagg med o fått in beställningar, så har tagit mej lite tid till de nu med.

Iaf.Helgen var riktigt kul!

Bl.a. var vi ett gäng o käka på kina rastaurang, bowla, sen hamna vi på
fest, o sen ena krogen efter den andra!

Fick galet många komplimanger denna helg, även av tjejjer! (lite kul tyckte jag!)
Haha bäst var nog ändå en grabb som kom fram till mej när jag satt med Kenny, o han lyssnade inte fast jag sa jag var gift o allt. skummis.
Ja, mitt ego växte en del under kvällen där! ;)

Lite bilder från kvällen:














För övrigt vill jag bara tilläga att jag var faktiskt inte sämst på bowlingen!!;D
Och Emelie, den lilla jäkeln vann alltihopa!

Nu är jag mest bara trött, ser på chuck o snart är det nya avsnitt av 2 1/2 män.

Yeah, Rock on!




Kommentarer
Postat av: hanna

låter som en kanonkväll!:D Och komplimanger brhöver man faktiskt för egot så här kommer en till.. schnööögging!;D

2011-03-09 @ 21:32:35
URL: http://disfis.blogg.se/
Postat av: hanna

jaaaaa jag hatar att vara sjuk.. de suuger så fantastiskt och jag är rastlösast i världen vid detta laget!



tack hon är våran lilla ögonsten den där!:D borde väl bli dag för er att föröka er också snart nu n´är ni är gifta och allt!;D

2011-03-11 @ 11:20:07
URL: http://disfis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0