Tjobidoo

Hostn håller i sig ta mej fan vad den är seg livad!
Hostat sönder revbenen har jag också gjort..eller ja, muskelfästena för att vara mer exakt!

Men men, lättar något litet dag för dag iaf, hoppas bara de är över tills semestern börjar, om 2 1/2 vecka! whoho! ;D

Midsommar firades hos svärmor, de va trevligt minsann!

trevlig överraskning där på lördagen sen var väl att bror David med sina töser plötsligt dök upp! det gillade vi skarpt! =)

Ikväll kommer andra bror manne o hans lady sandra o ska va ett par nätter, de ska till köpenhamn för o se social distortion imorgon.
hade de inte vart att man ska upp tidigt o jobba dagen efter så hade jag nog fasen åkt med.
Jaja, vad är väl en bal på slottet!

Blir inte fler festivaler o så heller, nu sparas det inför huset, så vi kan börja renovera de som skall direkt!

well well..

Ja, jag syr själv kläder, men detta är ett måste, love it!!:

TIPS:

Malin, denna galet duktiga dam som har sitt märke Kissin´boms (har sj köpt flera plagg där som ni tidigare sett.
Här är länkar till FB, blogg och hennes etsy-shop:

FB

Blogg

Etsy

bla köpte jag mina byxor där:



Rock on!

Kommentarer
Postat av: Grodan

sv: härligt med semester snart då! själv sysslar man inte med sånt ;) Haha. Måste jobba varenda jävla sommar när man pluggar för att ens ha råd att leva.. Men men :)

2011-06-29 @ 11:35:19
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Grimgoth

snygg outfit!

2011-07-03 @ 11:10:55
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0