Rock`n´roll all nite!

Så ja, fortsatt sol o värme har, och jag fortsätter värma upp inför SRF med öl varje dag! (ska ju kännas att man är ledig i solen ;) )

Sitter här på balkongen med en kopp kaffe o cigg nu, har fått linda handleden/handen nu igen d den är i en "göra-ont-som-fan-period igen..dock lite värre än de brukar, gör ont ner i handen nu, de har det itne gjort innan? hrmm...

Var ute och övningskörde en sväng igår. blir nog nå av det idag med skulle jag tro.

MMM....det o så till Jan o spela halo ikväll tror jag..

Imorgon blir det desto mer att göra.
Börja med sjukgymnasten(för mina axlar) 8.00, sen ska vi hinna med att hämta ut pengar, systemet, till Jan o hämta mer öl, hämta gps hos svärmor, lämna Rocky i Arlöv, packa de sista m.m.

Sen jävlar drar vi! Då blir det Rock´n´roll all nite and party every day! ;D

SÅ då säger vi till alla er andra som itne ska dit: So long, suckers!!


SRF förra året..

Rock on!

Kommentarer
Postat av: Grodan

Hoppas det blir kanonväder på SRF i år då :)



sv: jag pluggar till sjuksyrra :)

2011-06-06 @ 16:45:44
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Grodan

sv: tack! kändes som om det gick bra :D

2011-06-07 @ 16:16:55
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0