Söndag

Så var det söndag igen.
Ännu en helg som flugit förbi!

Gårdagen var nice.
Började med att grilla hos svärfar, sen ner till parken för o se nationalteatern o Kim Larsen.
Synd dock att ölen avr 3,5 för 45 spänn styck..de e lite sjukt allt! Men köpte några för ett mkt bra pris då de itne hade tillräckligt med växel! haha!

Synd sen att innan Kim Larsen börja så kom åskväder med ett jävla regn!

Ja,ja.

Sen blev det några öl o annat på lyktorna med.
Allt som allt en bra kväll iaf, förutom mina sjukt smärtade revben (ja, de har itne gått över än...)

Ja, o snurrade visst till de lite i förra inlägget, way out south är 6:e aug, 20 aug är det sen Malmö festivalen med Hardcore Superstar!

haha, har alldeles för mkt inplanerat snart! ;P

Här kommer lite bilder från veckan:


Rocky ser mest crazy ut.



Bror David o lilla Ebba från midsommar helgen.



Rocky o Säpo myser i soffan (vi var hundvakt till Säpo några dagar)



Blommorna Manne hade plockat till mej.



Jag igår.



Mannen min o jag.




Rock on!

Kommentarer
Postat av: susanne

Tack för en trevlig kväll i går, och vi är inte mycket att ha , vi har ju ont överallt du och jag... ha det nu så skönt medans vi är borta så ses vi nästa helg, och lycka till med visningen på lyan, så det går fort.. kram i massor till mina kära barn

2011-07-03 @ 13:42:40
Postat av: Mama

Vilka härliga bilder!



Skönt att man inte är ensam "gnälltant" just nu! Hihihi...

2011-07-03 @ 17:33:39
Postat av: Veronica "Ånka"

SV: susanne: ja tack själv! ja vi håller tummarna o hoppas vi med. Ja nångång ska man väll va som en pigg igen!



Mama: ja det evrkar itne bättre än så för tillfället ;)

2011-07-03 @ 17:43:20
URL: http://brightasever.blogg.se/
Postat av: Bodypalace

härliga bilder ;)

2011-07-03 @ 18:22:20
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Postat av: Blasfeministen

Var Kim Larsen någe bra live då?

2011-07-04 @ 07:59:17
URL: http://blasfeministen.com
Postat av: Grodan

sv: tiden går fort när man har roligt ;) Och sjukt sakta när man jobbar helg. Haha!

2011-07-04 @ 21:09:10
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0