197666

Sitter här o lyssnar på Murderdolls för tillfället.
Fixat med naglarna så de är fint rödmålade o nice igen ;)

Så, Bror Manne o hans dam sandra var nere en sväng i veckan, de skulle till köpenhamn o se Social Distortion (hade gärna följt med om de itne var där mitt i jobb veckan, hade de vart bara malmö så ok..)
iaf, när jag gick hemmifrån till jobb dagen efter var de fortfarande inte tillbaka.
Precis kommit till jobb när jag får sms:

 "Hej syster! nu är vi hos er. Du har fått en blombuket av mig. En blomma av varje slag som stod på vägen från karbing. och hit. Har även burit med mig ett jordnötsglas från rox i köpenhamn till er som gåva. Varför?Ingen aning. =) men glad är jag för de =) kram"

haha han är ju för rolig!
Kan se denna 2 meter långa människa, tidigt på morgonen gå o plocka blommor haha =)

Ikväll ska vi ner i parken, dricka öl o se nationalteatern o Kim Larsen. Man får ju passa på när de händer något i denna stad! ;P

Rockar vidare här med Rob Zombie- What

Ja, och nästa fre blir det partaj med några kollegor, de ska bli riktigt kul de med!

Sen är det fan bara en arbetsvecka kvar bara, sen semester!!

Då kommer kanske Manne o Sandra ner igen, får se vad vi hittar på för roligheter då?

Ja, o så blir det en sväng till Nässjö med i vanlig ordning, sen blir nog sista veckan lugn.

sen 20 aug har vi vårt way out south här nere, får man ju också gå på!=)

Sen e de fan bara ett par veckor kvar tills vi får tillträde till huset!=D
Ja, om de nu inte kommer en köpare som kan ta över vår lägenhet tidigare, men de tvivlar jag på. Visning här på ons, så vi håller väl tummarna att de är någon som iaf vill ha den!

Ja, så ser det ut framöver!



Rock on!




Kommentarer
Postat av: Mama

Hade varit kul att se blombuketten!!



Slit inte ut dig helt med festande innan semestern....du kan ju bli tvungen att vila o ta det lugnt...hihihi....

2011-07-02 @ 21:54:59
Postat av: Grodan

Murderdolls <3



Du blev veckans blogg hos mig och kommer ligga länkad till nästa söndag :)

2011-07-03 @ 06:07:01
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Veronica "Ånka"

SV: Mama: j de kommer bild =) o ja, vad ska man säga? det är hårt att ligga på topp ;)

2011-07-03 @ 11:08:02
URL: http://brightasever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0