Zumba, igen

Ja idag är det dax igen! Träna träna! känns rätt bra att komma igång med någon form av träning faktiskt.

Är helt skumt pigg idag?=S
vet inte varför haha men de är ju skönt o vara det iaf!

Ja o så har jag lämnat in om semester dag den 28:e jan, tänkte ju sticka upp till Nässjö den helgen, partaja lite med min Babe Linda =)
Så tyckte att de var bättre o åka redan tors kväll, så har man lite mer tid där.
O ja, mamma, jag vet du läser, jag kommer sova hos dej! tors-sön, så vet du det med ;P
haha

Aaanyway!

På återseende!



Bra där av mej att snacka om träning o sen lägga upp en bild där man ser crazy ut med en cigg i mun! haha

Kommentarer
Postat av: Mama

Jag instämmer helt med din sista meinig!! Ser mycket bra ut!!



Du är så välkommen! Vet inte hur mitt eget liv ser ut den helgen, men det löser vi alltid. Vi är ju tillräckligt bohemiska båda två för att hitta lösningar.



Kram på dig

2011-01-18 @ 16:58:57
Postat av: Mama

Efter en titt i almanackan - jag har bil från fredag em till söndag em. Ev ska två små tjejer sova här natten mellan lördag/söndag.

2011-01-18 @ 17:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0