whaaalalalala!

Ett tag sen sist, sorry för de!
Har vart igång o tränat, packat o sen åkte hit till Nässjö i tors kväll.

så igår blev det en sväng med syskonbarnen, tog med dem o vandrade upp till bror Manne där det blev en spontan tattuering gjord! (tack manne!)
 Stjärnor blev det, det får man ju aldrig för mkt av!;)

Broder manne, plinkade på gitarren med, itne helt ovanligt!

Ja, vidare så blev det utgång på kvällen med syster yster, Kinna på Backyard! faan va vi skrattade!
Ja, jag kan itne förklara dessa snubbar o grabbar vi träffade på där, man var tvungen o se o höra dem för o förstå helt enkelt! Mycket mycket skrattande iaf!



Sen kom bror David med



Sen var de ju jäkligt kul o träffa en del folk som man umgicks med en del förr som man inte träffat på ett par år nu!

O jävligt bra grej de hade, om de var kvarglömda jackor eller vad, vet jag inte, men de hade iaf hängt fram som man kunde ta på sej när man skulle ut o röka! Sjuuukt fula var de dock! hahaha



Kommer nog komma nån mer bild sen, vi hann ju knappt komma in där förrens personalen skulle ha bilder på mej o mina kläder ju haha!
O smart som jag e så glömde jag mina flyers som jag hade tagit med hos mamma, så jag får försöka lösa de så de får dit några. Störigt som fan dock! fick skriva på nåns mobil o annat hemsidans adress.

Jaja, jag har haft roligt iaf!

Nu kommer snart manne o ska fika lite, sen ska jag till David o Fia ikväll, käka lite, spela lite o ta några öl blire nog =)

Rock on!


Kommentarer
Postat av: Lena D

Ni är sjukt snygga hela syskonskaran - heeelt toksnygga, ju!!! Blir väldigt nyfiken på hur din kära mor ser ut nu. Kram!

2011-01-29 @ 18:52:09
Postat av: Veronica "Ånka"

SV: haha tack Lena, du är rolig du! ja jag får väl lägga upp en bild på mamma en dag med då, bara för dej! ;)

2011-01-29 @ 22:20:33
URL: http://brightasever.blogg.se/
Postat av: susanne machac karlsson

Dom där jackorna var ju snygga, var köpte ni dem hahahhahahah, passar er perfekt hahhahahahah

2011-01-30 @ 19:06:00
URL: http://susanne-tulle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0