Söndag

Igår eftermiddag blev det vänner-boxen jag fick i julklapp och soffan till stor del, var såå trött!
Så var Tommy o Emelie här en sväng med, så fick jag ju provat nya kameran lite där på Elvira med =)
Me like nya kameran!

Vi har vart ute idag med Rocky o tagit en massa fina bilder på snö-odjuret med











Han är bara för söt den!

Ja o imorgon är det dax att börja jobba igen.
Det är som jag skrivit tidigare, har vart ledig en vecka, men käns som en månad typ!
Vet inte varför.
Men,men.

Vet inte riktigt vad man ska spendera resten av dagen med. vi får se.

Vi har förresten haft några plus grader här nu i några dagar, o imorse regna det och nu skiner solen, så välldigt mkt av snön har försvunnit!

Vi får väl se om den ska försvinna helt nu, eller om det kommer en omgång till. det gör det säkert.


Kommentarer
Postat av: Mama

Vilka härliga bilder på den mycket lyckliga hunden!



Här har oxå regnat o varit +grader i några dar nu. Glashalt under vattnet!! Jag kan göra rollen som Bambi på hal is!

2011-01-09 @ 13:19:25
Postat av: susanne machac karlsson

Så fina bilder på Rocky, han älskar snö, syns!

2011-01-09 @ 13:51:47
URL: http://susanne-tulle.blogspot.com
Postat av: Chilipuffen

Härliga bilder ! :)

2011-01-18 @ 14:41:36
URL: http://chilipuffen.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0