Snaaaart!

Ja, jag satt ju som sagt igår o la in bilder o info o skit på hemsidan så vi blir klara med den snaaart!!
Ska bara skriva text o så på startsidan o så med så är allt det klart iaf.
Sen är det bara en liiten detalj som min ,"partner in crime" kan vi väl kalla han för här då, ska göra o sen hoppas på att allt bara går att föra över rätt utan bekymmer så är det färdigt sen!
O de kommer bli hur bra som helst =)

Sen vart vi ute hos svärmor igår med o drack av deras hemmagjorda vin, de var rätt gott allt!

o det är 4-5 + grader o har regnat hela natten här, så det är jätte mycket snö som har försvunnit nu.
Dock är det ju fortfarand kallt i vårt tycke!
Så mössan åker inte av riiiiktigt än!


Mannen o jag igår

Och för övrigt, så läppstiften o de jag beställde var inte i närheten av det där blodröda jag ville ha!
Beställde 4 olika för att något av dem borde vara det, tyckte jag!
Men icke!
De var välldigt mkt för mörka, eller ljusa. så det jag redan har är mycket bättre...
Så om nån vill ha nya läppstift har jag 4 st som jag inte kommer använda =)
Ja, sen nagellacket som också såg nice ut, var väl sådär...välldigt tunnt genomskinligt så det var inte topp, bara ok.
Ögonbryns pennan däremot, den var bra!

ja, så var det med de!

idag ska jag...jaa...kanske ksriva de sista på hemsidan sen kanske sy lite mer grejjer?
Vi får se =)


Smokin´!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0