"Party ain´t over ´til I say so! And I feel good tonight"

Gårdagen blev riktigt kul!
Skrattade så jag grät av o till, och då menar jag verkligen sprutande tårar, oget lite fukt i ögonvrån inte.
Blev öl o vin o lite av varje, spel med rappa kalja och Wii.

 Jag o Tommy, bakom hand hand gömmer sej hans dam Emelie o deras lilla Elvira.

 Gårdagens outfit

Ja o så gick jag ju o vänta på dt jäkla sms:et, som aldrig kom.
Typ en halvtimme innan de andra skulle komma, när vi höll på med käk, DÅ kom det jäkla sms:et!!
Så idag ska jag hämta min kamera =D

Kommentarer
Postat av: susanne machac karlsson

Tycker det är jätte kul, att ni har det så trevligt tilsammans.

Det gör mig så glad, att ni kommer överens allihopa.

Kram på dig

2011-01-08 @ 13:47:48
URL: http://susanne-tulle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0