Min bebis..

Vi har varit hos veterinären med min lilla ROcky-bebis nu ikväll.
Han har fått nån böld-liknande grej på röven(han själv verkar itne särskillt besvärad av det men vi villa kolla upp de iaf..ser itne nice ut!)
Det visade sej vara en godartad tumör.
Detta är tydligen välldigt vanligt hos äldre hundar, framförallt om de inte är kastrerade.
Så de kommer även kastrera han under samma narkos OP som de ska ta bort den då.
Vi tyckte det var lika bra de gör de på en gång så är det klart, så är risken mindre att det kommer något sådant igen.

ahhw, min lilla bebis!


Men men, de var iaf inget allvarligt sa de o så, så de komemr gå bra, de lyssnade på hans lungor o hjärta med o det lät bra, så tog de blodprov med.


Har lagt ut denna på tradera och min hemsida nu med!


Tradera  vonkieguns.com

And theres more to come!

ja det kommer komma upp lite till i dagarna.

Mitt paket med lite roliga tyger jag beställt är på väg nu med!
Det ser vi fram emot! =D

Har även beställt tågbiljetter till Nässjö nu till nästa helg, då blire party med darling Linda på Backyard på fre, sen ev fest med Fia o kanske bror David på lör! Vi får se =)

Kommentarer
Postat av: Mama

När ska lilla pojken opereras då?

2011-01-18 @ 23:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0