Hcss

Glömde ju helt o skriva min lycka i gårdagens inlägg med, Hardcore Superstar till Sweden Rock, ahh så glad jag blev!!
Har ju sett dem..ja...jag vet inte hur många ggr live nu! men de e ju bara så sjukt bra live!
Love it!

För övrigt sitter jag här hemma hos mamma under fläkten o blossar nu.
Bär av hemmåt sen vid middagstid typ.
Sen ska det handlas lite tyger o så i Malmö med innan hemgången till trelle.


En bit ur Hcss "Honeymoon"


"I wanna let you know
That I don't care at all
Oh baby don't you know
That I don't care for
Suck ups
Fuck ups
Who don't stand up
Just like a hick up
I'm sick of when you repeat stuff"


ja, bara för att helt enkelt!
Älskar deras senaste skiva. Sjukt bra där!

jaja.
See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0