Det är tamejfan KUL!

Ja, faktiskt så är det kul o träna zumba.
Idag fick vi med lite typ..jive o twist steg grejs i det hela också, till "Do you love me" (vilken många borde känna igen från dirty dancing om inte annat..)
O jag är ju sådan att jag gillar ju 50-60 tals rocken med!

Känns dock jävligt kul o komma in som svarthårig, tattuerad rocker bland alla andra o sen shake:a loss där haha.
Ja, hade någon filmat mej o visat för mej, så hade jag förmodligen aldrig gått dit igen!
MEN det är bra för mej de här, och kul, så jag kommer fortsätta!
Kanske prova på yoga med?
Det har jag ju provat här hemma med wiifit o de e ju också rätt bra...hmm..får se.
Värst vad jag låter pigg o hurtig här!

Sitter här med kaffe nu (kanske itne det smartaste när jag avr galet pigg hela eftermiddagen o fortfarande är...ska ju kunna sova sen med helst så jag orkar upp till jobb imorgon bitti igen!)
Mannen sitter här med Jan o Tommy o spelar halo.

Nu är det dax för ett bloss.
See ya!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var tränar du? Vad kostar det?

2011-01-18 @ 12:28:25
Postat av: Veronica "Ånka"

SV:Träningscenter, 700kr =)

2011-01-18 @ 13:14:00
Postat av: Sazzy

Sv: Ah, det är fan dax nu! ;P

2011-01-18 @ 17:48:18
URL: http://rokkdollyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0