Bloody lipstick!

Så ja, nu har jag roat mej en stund med lite nät shopping!

Har beställt lite nice:iga tyger jag hittade, och lite smink, efter att ha fått lite ledande tips på en blodröd färg på läppstift jag vill ha, så hittade jag en riktigt bra sida!
Billigt som fasen var det också, så får hoppas de blir bra!
Sminkprinsssan hette de föresten om det var nån som blev nyfiken nu! ;)

O imorgon kommer iaf Bo hit, ev några till så blir det att öla lite o så, de blir nog kul!
Så ja, liiite kul händer de nu iaf!

But I still want more! ;P

Nä, de blir nog bra för stunden. har ju ett helt år med en vår o sommar framför mej!
Övertygad om att det kommer hända en jäkla massa kul detta året med! ;D




Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: fan va härligt :D dsm hörru ! önskar jag kunde sy som dig! Vill också ha massor av läder och skinn. haha.

Jobbar på punktshop i sthlm stad :)

Men va najs ! ja de återstår att se !

2011-01-06 @ 22:20:33
URL: http://zzombiiie.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: Kan förstå de, och rätt storlekar får man då också xD har varit med om alldeles för många kläder som sitter bra vid en del och skit på den andra.

Nej men va ballt, va heter din klädlinje, lr företaget ? :)

2011-01-06 @ 22:28:23
URL: http://zzombiiie.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: åååh va häftiga kläder du gör, seriöst de där är verklöigen min stil ! skinnet och snörningen och allt. men hittar de INGENSTANS !! och hittar jag de har jag inte råd xD men så fort jag får min första lön kommer jag nog beställa något av dig faktiskt :)

2011-01-06 @ 22:42:02
URL: http://zzombiiie.blogg.se/
Postat av: Trixie från RokkdollyZ

Säg till när du fått ditt smink om det är bra och så ;D Och hur läppstiftet är. Jag har letat i evigheter efter ett bra blodrött läppstift.



sv: Fan vad fint! Visst, man kanske ångrar en sån sak direkt när det tar slut. Men när man har älskar någon så finns den alltid där och jag tror aldrig man slutar älska någon som man verkligen älskat.

Bra initiativ att göra ett hjärta och inte namnet.

2011-01-07 @ 10:17:34
URL: http://rokkdollyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0