Quick update!

Jag har inte riktigt så mkt tid att uppdatera här just nu känenr jag! det är jobb, jobb med att sy kläder,updatera hemsida o ja, allt kring det! Träning, nu håller vi på o fixa om hallen här hemma med, så ska man helst hinna äta, umgås med mannen o vovven någonstans mitt i allt detta! o kanske hitta lite tid för sej sj att bara slappa(den tiden har vart ganska svår o hitta just nu?!?) men de kommer! =)

Ska försöka hinna med små updateringar här med lite då o då (mer än jag gjort nu!)

Rock on!

Snart är det vår o sommar o sweden rock, det vet ni va? ;) 127 dagar kvar! =)




Kommentarer
Postat av: Trixie från RokkdollyZ

Det är bra att någon håller räkningen!



sv: Var på sjukhuset innan, men dom hittade inget fel. ;/

2011-02-03 @ 23:21:41
URL: http://rokkdollyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0