Mmmm...

Nu börjar hallen vara klar, bara lister o så som ska upp med.

Vi har varit bosatta hos svärmor i helgen för Jimmy skulle lägga golvet som vi sen inte kunde gå på på ett dygn.
Det var hur bra som helst o va där.
Dock är inte Rocky så pigg, har nå bry med bakbenet o skiter inte normalt o kräktes i morse. Har mest druckit vatten o inte ätit så mkt heller.
Är väl kanske nån hund flunsa? Vad vet jag?
Hoppas bara det går över snart, blir ltie orolig för min lilla loppa.

Hjälpt svärmor med o städa huset idag också, skönt att man äntligen kan hjälpa till med iaf någonting för att underlätta för henne!

Nu är jag mest bara helt trött och aningen illa mående faktiskt.

Så jag orkar inte skriva mer nu, ni får vara nöjda med detta!

Hoppas ni alla haft en bra helg nu!

Rock on

Kommentarer
Postat av: susanne machac karlsson

Ja och jag och Martin är så tacksamma, jag hoppas du inte mår illa för att vi hade det så skitigt hahah. du får vila dig nu ska du ju jobba en vecka igen. Tusen tack för hjälpen. Här luktar så gott. Kram

2011-02-20 @ 20:31:30
URL: http://susanne-tulle.blogspot.com
Postat av: Mama

Hoppas verkligen att du inte åker på flunsan....den kan knäcka vem som helst - jag vet!



Hoppas att din lill bebis piggnar till så ni slipper åka till veterinären igen.

2011-02-21 @ 16:33:45
Postat av: hanna

Man kommer väl få se hallen hoppas jag?:) Aah det är faktiskt inte helt ok med vuxna som bär kissen. Men barn får man väl försöka acceptera hehe.

2011-02-22 @ 20:28:13
URL: http://disfis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0