Lite av varje

Så ja, då ska jag försöka uppdatera lite grann här då.

Vi var ute i fredags på KB i Malmö, bl.a Bo med sitt band Florin som spelade.
Kul som fan hade vi!

Lite bilder från kvällen



Jag o min lilla Rocky fis innan vi åkte



Mannen min o jag 



Mannen min(Kenny), Jenny o Jimmy
Kenny ser lite scary ut, ser ut att ha helt vita ögon!



Honey



Jag ska sluka ölen



Jag o mannen. Tänk att vi varit gifta i över ett halvår nu.
Haha, tänk att vi faktiskt är gifta! bara det!



Bo rockade på scen.

Ja, vidare.
Fått en del plagg sålda nu i veckan o ett par beställningar med. De e kul!

Lästa (först idag, det hände förra fredagen)
att Old Bones tattoo i Malmö brann ner!
Det är där Kenny o jag brukar tattuera oss.
Fan  säger jag bara!
Rubricerat som mordbrand dessutom, då undrar man isf vad de e för skum jävel som gjort de!

Iaf, de flesta av dem är igång i andra studior för tillfället tills de har ny lokal.
Hoppas de hittar nå bra o kommer i ordning snart igen.

Idag ska vi ner på stan en sväng med.
Kenny lovade Nowa (hans brors dotter) och Cecila (Jennys(jimmys dam)tös) att vi skulle ta med dem o gå på bok rea med, så det får vi ju göra!
De är så söta de två =)
Vi hann knappt komma innanför deras dörr i fre innan vi åkte in till Malmö så hade de typ 100 frågor o saker att säga till oss haha!

ja, thats all for now.



Kommentarer
Postat av: hanna

ååh va kul att niär gifta! de vill vi också vara.. men så nedrans dyrt med allt jag vill ha hahaha. Känner att du är lite skylldig mej att visa bilder från bröllopet nu!;)

2011-03-02 @ 23:01:38
URL: http://disfis.blogg.se/
Postat av: hanna

aah nu såg jag bilder ju! Jätte fina!!:D:D Jag vill också!! Vi ska upp och välja nya lyckor nu på måndag.. får se va de finns men vill ha vita iallafall=)

2011-03-04 @ 21:27:27
URL: http://disfis.blogg.se/
Postat av: hanna

jaa absolut! kommer bli miljontals bilder kan jag lova!:D ja han är trots allt bäst lillkillen!!

2011-03-07 @ 00:38:39
URL: http://disfis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0