I´m bad!

fan, så fort jag har mycket o göra o blir små kass på o uppdatera här så skriver jag i vartenda jävla inlägg att "nu ska jag skärpa mej" o.s.v o.s.v....men gör jag de??
Näää....

Nä, alltså det har varit mycket nu, både på jobb (har vart galet mycket på jobb de senaste men de börjar bli lugnare)
O sytt en massa här, updaterat hemsida o.s.v o träning o ja...

Nu sitter jag iaf här o skriver nå o lyssnar på The Clash!
Mannen sällskapar Henke, vår kära vän o elektriker, som fixar med nya svarta uttag och lysknappar o sådant i svart i hallen, de nice!
Ikväll ska jag o Emelie testa afroaerobic....hmmm....vet inte riktigt vad jag ska tänka om detta än! men vi ska bara prova o se vad de e än sålänge s¨får vi se om de e nå vi fortsätter med.

Jag är med i fys-gruppen på jobb nu med, så det är jäklar i de vad hurtig jag har blivit från ingenstans!

jaja, ska ta lite nya bilder o lägga upp med på de nya plaggen också.


Keep on rockin´!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0