Hur lyckas jag?

Har hållt på o städa här under morgonen.
Ryckte upp hela hallgolvet så det är klart att lägga klinkers nu.
Detta gick som på räls utan problem!
Sen, när jag ska måla de sista listerna, ja då! då när jag ska öppna färgburks jäveln, kör jag skruvmejseln rätt i handen!
Fan va ont de gjorde!

Jaja, nu är allt sådant klart iaf.

Solen skiner o det är så jäkla härligt väder ute nu!

Ska nog fixa lite med plagg o så nu, sen blire nog en riktigt lång promenad med Rocky i solen tror jag =)

Ikväll blire nog soffan med lite vin skulle jag tro, iaf som jag känner nu!

Igår var vi ju ute hos svärmor en sväng o tog några öl (gött!) o tjöta.
Alltid lika trevligt!

Sen ringde mamma, de har fått mer snö o så där uppe nu, MYCKET skönt att inte vi har de! ;P

Vad ska alla ni andra hitta på i helgen?


Kommentarer
Postat av: susanne machac karlsson

Inte mycket, får ju äta upp de chokladkakorna och godiset som blev kvar när ni varit här.......... varför ska jag äta det? ni skulle ju tagit det med er......

2011-02-12 @ 18:11:04
URL: http://susanne-tulle.blogspot.com
Postat av: Mama

-16 grader o strålande sol som får snön att gnistra....skiter jag i för jag vill ha VÅR!!!

Nu börjar "himlängtan" igen!



Se upp med handen så att det nte svullnar o inflammerar - skruvmejslar i händer o fötter har en tendens att kunna ge blodförgiftning.

2011-02-13 @ 08:21:37
Postat av: Anonym

SV: Susanne: haha nä det kan ni ha o gotta er med! =)

Mama: jaa, alla vill nog ha vår nu. njae, de e ingen fara, det är där mellan tummen o pekfingret, är bara lite röd nu idag.

2011-02-13 @ 11:48:27
Postat av: sara

glad alla <3 dag :D

2011-02-14 @ 19:56:04
URL: http://ensara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0