Helg!!

Skönt det, och inget speciellt inplanerat mer än att jag ska taktila Emelie här omn en stund!
Gött de göra vad man känner för!

Har målat en massa i hallen nu, så snart är de klart! ska vi bara ha klinkers till golvet sen med, de blir nice!

Och min lilla mys Rocky, hans OP gick ju bra.
Tycker dock synd om han att han ska gå med den där tratten så länge, han springer in i allt med den!
Söt o mysig är han som alltid dock min lilla bebis

hemkommen från OP



Lycklig vovve när han fick mysa en stund med matte utan tratten





Ja, som sagt, snart taktila lite, sen ska jag fixa o dona med lite kläder o hemsida o sådant tror jag nog.
Sen vet jag inte hur kvällen ser ut än =)

kommer nog mer update sen =)

Kommentarer
Postat av: Mama

Det låter som en skön dag! Det tycker jag att du ska ta vara på!



Här stormar det så jag vägrar att en sticka näsan utanför dörren!

2011-02-05 @ 12:31:38
Postat av: Trixie från RokkdollyZ

sv: Ja, och nej. Jag har gått hus psykologer men för dem var det enda alternativet mediciner och det vägrar jag så då fick jag inte mer hjälp. Jag mår bättre och klarar av att leva ett fungerande liv, men ibland kommer det tillbaka.

2011-02-05 @ 21:07:59
URL: http://rokkdollyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0