Evil all the time...

..we are the fiend club, not you!!

Just de! kom ihåg de!!!




;P

haha nääe, nu ahr jag lyssnat för mycket på Misfits igen. (eller kan man verkligen lyssna för mycket på dem..? hmm..tror inte de!)

Ja, jag är lite piggare, känner mej allmännt trött denna vecka, vet ej varför!
Rocky är också piggare igen, blev sjukt glad när han först började äte igen, sket normal, och sen kunde gå upp för trappan(vi har fått bära han 3 våningar upp de senaste dagarna då hans bakben vart nå vajsing med)
Men nu vart han pigg igen, galen lycka hos hans matte! =D=D=D=D



annars är det som vanligt, jobb o träning i veckan typ. Hallen e snart klar, ska bara måla de sista listerna en sista gång o sen få upp dem, sen kommer de bilder =)

På fre blir de in till Malmö, Kb o se bl.a mannens farbror Bo spela med sitt band Florin. Ska bli niice!




Nu sitter jag här med färg i håret, kände de började bli dax.

Ska nog fila lite o måla på mina naglar med, kan behövas det med nu! långa som fasen med halvdant nagellack just nu.

Aaaaanyway....

Rock on everybody!


Kommentarer
Postat av: nettan

Hallå :D skulle jag kunna få maila dig angående ett plagg , jag skullee vilja få något skräddarsytt osv, har lite bilder. maila mig gärna, [email protected]

2011-02-25 @ 12:45:38
URL: http://zzombiiie.blogg.se/
Postat av: hanna

nej för mycket går nog inte att lyssna;D

2011-03-02 @ 23:00:07
URL: http://disfis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0