Alla hjärtans dag..So F***ing what??

Ja jävlar i det vad jag blir trött på den dag, mer o mer för varje år.

Allvarlig talat, hur uppskattad känner man sej egentligen för att man får något en sådan här "påtvingad" dag?
Inte jag iaf! Hade nog blivit sur om nån kom med någonting bara för att nån hittat på att just denna dag ska vi visa uppskattning till varandra!

Nej o åter nej!

Visa att man tycker om o bryr sig om mej?
Ja, gör det spontant så litar jag på det!

Nåt komersiellt skit som affärer hittat på för o tjäna pengar som min man brukar säga, (btw välldigt glad för att han är av samma åsikt).

Som sagt, bryr man sig om något så visa det spontant, jag är helt 100 på att de uppskattar det mer o blir galet mycket mer glada över en sådan omtanke en dag, som är som alla andra =)

Så ja, trevlig måndag säger jag till alla istället =
)

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: jaa något måste man göra. Försöker hela tiden ha något planerat när han är borta. Annars sitter jag bara och degar hela tiden. xD

2011-02-14 @ 21:01:57
URL: http://zzombiiie.blogg.se/
Postat av: Mama

Håller med dig till 100%!

2011-02-15 @ 10:41:18
Postat av: Hanna

Skäms nästan litelite att vi firar denna kärleksdag i våran familj hehe.

2011-02-16 @ 20:04:37
URL: http://disfis.blogg.se/
Postat av: susanne machac karlsson

Håller med dig fullständigt, mycket trevligare när det blir spontant. Kram svärmor

2011-02-20 @ 19:00:40
URL: http://susanne-tulle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0