Ovanligt?

För ovanligheten är jag smått trött efter jobb! Men faktiskt så är det iaf liite ovanligt nu iaf, har vart mkt piggare de senast veckorna.

Här har bakats lussebullar, pyntats, hämtat nytt köksbord och två vitrinskåp( som vi även betsat) o grejats det senaste.

O snart är det minsann dax o slänga upp granen med tror jag, överväger starkt att göra de i helgen. ;)

En vecka kvar till julbord med jobb, 2 till julbordet med mannens jobb, sen är det minsann inte långt kvar till min kära jul! =D
Är över glad att familjen från Nässjö kommer ner detta år med o är över helgen.
Bara syster yster som ej kommer eftersom hon ska jobba då:( de e trist..

Ska nog knåpa lite extra på klänningen ja gjort i röd/svart leopard o svart skinn, så jag kan ha den till julborden sen ;)


Rock on!


Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

hmm ja du jag googlade fram dem så minns faktiskt inte riktigt:/

2011-12-11 @ 18:29:58
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0