Party party!

Nu är det helg!!
Sitter här o lyssnar på Rob Zomnbie.
Vi har vart o kollat på huset nu igen, och vi har fått klart med lånelöfte o allt från banken, så nu ska det bara skrivas papper av mäklaren med! ;D

Imorgon blire fest på kvällen med Tommy o Emelie (Jimmy o Tommy är ju min mans bröder för de som ej vet.....) hos deras vänner.
De ska bli nice!

Sen har jag en hektisk(?!?) vecka framför mej.
Eller ja, hektisk o hektisk, snurrades till lite på jobb, så hastigt o lustigt igår bestämdes det att jag ska vara med på TERMA utbildning mån-tis o fre nästa vecka, vilket innebar att jag fick flytta runt tiderna med mina patienter o taktila massager o sådant för att göra allt de på ons-tors(det är de dagarna som blir hektiska..de på utbilningen lär inte vara alltför hektiska..)
Ja, det är både teori o fys där, vi ska slänga runt varran i mattan!;)
Alltså vad vi ska lära oss är att hantera situationer där det kan bli aggressivt eller man behöver lägga ner o så typ, i korta drag!

Annars äre väl mest göttans med sol o så här =)



Har förresten skrivit på papprena för fast tjänst nu med! ;D

Cheers & Rock on!


P.s bara 40 dagar kvar till SRF....;)

Kommentarer
Postat av: Mama

Vilket hus blev det?

2011-04-30 @ 17:53:20
Postat av: Veronica "Ånka"

SV: ja du det blev itne de sen iaf...men den historien tar vi en annan dag.

2011-05-01 @ 19:27:18
URL: http://brightasever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0