News

Lite nytt jag gjort, finns på hemsidan att måttbeställa.

Bolero:



Skinnväst med nitar, ringar o snörning:



Skinnväst i herrmodell med nitar o skalle:



Hemsida: Vonkieguns


För övrigt så skiner solen o de e riktigt nice ute!
Me like!

O för de som inte har koll så är det nu bara 59 dagar kvar till SRF!
Fan vad jag längtar nu, ska bli så kul i år igen! ;D


Fick för mej o göra "sommar-grogg" eller drink eller va fan man nu vill kalla de igår, blev så galet sugen på de, har inte gjort de sen i sommras: Vodka, grappo och schweppes red berry (funkar med andra sorter schweppes med). Ahhh de e så gott! så de blev de igår.

Blev även film, season of the witch, den var bra.

Så ja, Keep on rockin'!


Kommentarer
Postat av: hanna

tjusigt gjort hörrödudu!:) IM BAACK dessutom:D

2011-04-10 @ 14:07:10
URL: http://disfis.blogg.se/
Postat av: susanne machac karlsson

Du är så jäkla duktig..........

Jag kommer med min annorak och som du ska fixa så det blir en jacka istället, snart.........kram svärmor.

2011-04-11 @ 10:52:33
URL: http://susanne-tulle.blogspot.com
Postat av: Kenny

Jag tror du kan göra vad du vill, du har verkligen blivit så mycket bättre sen du började med ditt projekt :D

2011-04-12 @ 17:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0