I am käss!

Sjukt kass har jag blivit på att uppdatera här!

Haha o jag har nog påtalat de några gånger de senaste jag skrivit med.

Har varit trött, förkyld, haft mycket att göra, men nu ser det ljusare ut på mång sätt!
Förkylningen är på de stora hela över, vi är färdiga med utbildningen i Taktil massage, nu är vi examinerade!=D
Gött de.

Solen har varit framme, o de var varmt i helgen som var, ännu mera nice de!

Längtar sjukt mycket till Sweden Rock nu verkligen ahh!!
64 dagar kvar nu bara...

Syster ahr snackat om att hon o Christian kanske skulle komma ner nu slutet på april/början på maj, de hade vart kul som fan!

Bror Manne snackade i heölgen om att de får komma enr snart o "hota träd" igen (haha speciell historia för sig de!)
De hade vart lika kul de! Dock avr han aningen dragen när han sa de, men vi håller tummarna ändå!;)

Vi går fram o tillbaka lite grann vad gäller huset vi kikat på, vi har kollat runt på lite ndra med, men som de är nu är det ett hus vi är mest intresserade av, som väntas besked på.

Så, nu ska jag försöka sysselsätta mej så jag inte somnar i soffan(igen, har gjort de några dagar nu, o sen vaknat av o till under natten, detta är itne likt mej! så måste se till o håll mej vaken nu haha)

så, igen, så ska jag försök skärpa mej med uppdateringarna här!
Vi får se hur bra de kommer att gå ;)


som alltid, Rock on!




Kommentarer
Postat av: Trixie

sv: Det är bra att någon håller koll på dagarna åt mig! 62 dagar alltså.. Det är fan snart. Dags att införskaffa sig biljett kanske. ;O

2011-04-07 @ 22:06:01
URL: http://rokkdollyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0