Days in the sun

Det är så jävla gött väder nu!
Spenderade större delen av dagen ute igår.
Kollade på ett hsu, som jag blev ganska in lööv i! ;D
Sen avr vi ute i "skogen" o grilla med några vänner.
Spenderade kvällen på balkong med öl.

Blev aningen solbränd med, så ja, nu får man börja tänka på att ha solkräm på, annars blir jag ju röd som en räka o får bara ont! O de vill jag definitivt inte..

Idag vet jag itne riktigt vad de blir, vi ska iaf kolla på huset igen, de e allt jag vet.

Dagens: hårförlängning, ordinare make, top från New yorker och kjol som jag gjort (detta bara för att...ja jag vet inte...visa hur skönt det är att få vara lättklädd ute igen! ;) )




Rock on!






Kommentarer
Postat av: Linda

Sv: ha ja du det har du fan helt rätt i :D Så då var toapapper mysteriet löst xD

2011-04-24 @ 14:50:24
URL: http://deucalionn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0