what to do...

Sitter här med en aning huvudvärk, men de e fredag, de e gött!

blir lugnt ikväll, vet inte om de bara blir tv, film, eller kanske sy lite o lite vin eller öl till något av allternativen?

Känner mej lite fundersam för tillfället...vad ska man göra?
Börjar känna lite grann nu att fasen, snart är Elli tillbaka på jobb (som jag går för nu på grav.vik)
Visserligen ska hon börja med två dagar i veckan, och vet ju att svärmor när hon väl kommer tillbaka också kommer starta smått, så ett tag in på nästa år iaf blir jag väl kvar där iaf.
Men sen då? när de båda är tillbaka på heltid?
Vad ska jag hitta på då?
Jag vill ju mer än gärna vara kvar där o jobba, trivs ju sjukt bra både med arbetet och personal gruppen!

Ja jag vet inte, något lär jag ju pyssla med, antingen om de kommer till mej eller om jag kommer till det, de blir iaf alltid något! =)
Men som sagt, är ju där jag trivs så bra o vill vara kvar!

Ja ja, nog om det...

Lovade ju o lägga upp bilder på de senaste jag gjort, som även ligger uppe på tradera nu:

Jacka




Kjol



Gå till auktionerna här


yes yes..
Imorgon blir ordentligt ölande på way out south här i trelle minsann, de blir nog kul där tror jag =)

Så ja, jag lämnar er här med detta!

Reach for the sky, caus tomorrow may never come!



My little ooopa loopa!


Kommentarer
Postat av: susanne machac karlsson

Angående ditt jobb, så vill ju Pelle ha dig kvar, så du ska se det ordnar sig, eller så får Martin se till att vinna de där miljonerna, så han och jag kan gå i pension nu, så kan du få mitt jobb.

Det kommer ordna sig ska du se. Kram

2010-09-10 @ 20:32:09
URL: http://susanne-tulle.blogspot.com
Postat av: Veronica "Ånka"

SV: haha ja ni skulle förtjäna en miljonvisnt o sen pensionera er o bara leva det goda livet o resa runt o ha det bra =

jo han vill ju de, men de går ju inte om där inte finns en tjänst. o som jag känner så vill jag ju va på DSV mer än sluten sidan =)

2010-09-10 @ 20:46:07
URL: http://brightasever.blogg.se/
Postat av: susanne machac karlsson

Det kommer ordna sig ska du se! Lungn och fin, jag vet ju inte när jag kommer tillbaka!



Men vem går Veronica för nu då??? ska hon gå för mig?? det är ju inte rätt om jag kommer vara borta länge till, då ska ju du gå för mig????



kram vännen min

2010-09-10 @ 21:32:14
URL: http://susanne-tulle.blogspot.com
Postat av: Veronica "Ånka"

SV: ja de gör hon, o nej det är jag som blir kvar längst, oavsett om det är du eller elli som är tillbaka först så är det jag som vart där längst som blir kvar som vikarien för den som fortfarande är borta =)

2010-09-10 @ 22:20:09
URL: http://brightasever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0