Sy & sy

Ja, det är vad jag gör en massa just nu! jobbar o syr!

Vi hade besök av Castor, Ellie o lilla Selma i fre, käkade lite o såg film hur trevligt som helst!

Igår kom Emelie upp en sväng, vi satt o snacka en massa länge o väl o såg nån film som började på tv:n, "Lets go to prison"
Haha den va jävligt kul faktiskt!

Lite av vad jag sytt som nu ligger uppe på Tradera:

Ramones väst





Misfits väst



AC/DC jacka



AC/DC klänning



Sålda:



Väst:



Byxor



Kjol




Saker som jag gjort till mej sj =)


W.A.S.P linne



AC/DC jacka





Mötley Crue väst



Ja detta är en del av vad jag gjort den senaste tiden, där finns mer som jag int e orkar ladda upp här just nu =)

Se gärna mina auktioner på tradera:


http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=665150&listtype=BuyNow



Hoppas alla haft en nice helg!

Keep on rockin´!


Kommentarer
Postat av: Mama

Det var värst vad du är kreativ! Med tanke på allt du har sytt så börjar jag undra vad i alla världen sysselsatte du dig med innan du fick symaskinen!? Eller är det så att du strejkar från allt annat nu....fast det kan du ju inte för Kenny sitter ju fortfarande med sina spel. Hrmmm...

2010-09-07 @ 22:49:58
Postat av: Veronica "Ånka"

SV: nä då, inge strejkande här =)

2010-09-11 @ 17:37:34
URL: http://brightasever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0