Risk!

Igår var jag o mannen hos Tommy o Emelie o spela risk, drack lite öl o vin till det!
Det är ju bara så kul de spelet haha, sen att vi spelar på vårt sätt e ju en annan grej, men det är kul som fan! slutade med att Emelie regerad, Kenny var utplånad och Tommy hade blivit utplånad om vi inte hade slutat. ja Emelie hade nog lyckats utplåna mej med, men jag ahde iaf två kontinenter själv! ;)
Många roliga skratt blev det iaf haha

Har städat här hemma nu idag, alltid lika kul ju.

Vet itne riktigt vad det blir resten av dagen. kanske sy lite mer grejjer..

Btw så är det bara några dagar kvar på mina auktioner på tradera nu! de går ut på måndag så passa på!

Gå till auktinerna här

Min nya laptop har jag ju fått med, den är hur nice o bra som helst! =D

Haha härligt att det i högtalarna nu börjar spelas Trasdockorna! haha vilka barndomsminnen! =)

Hoppas alla andra har en bra helg nu med!

Rock on!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0