oh yeah!

Idag har vart en riktigt nice dag!
Eftermiddagen på jobb vslutade riktigt bra, har vart på riktigt bra humör och hela dagen bara haft en skön känsla av att" va fan gick jag o va så negativ här omdagen? jag känner ju de nu, nå riktigt bra kommer hända o allt kommer fortsätta vara riktigt rba bara!=D" Awseome feeling, yes! =D

har vart ute hos svärmor en runda med, hennes man Martin fyllde ju år idag, tog med en flaska skumpa som var kvar efter bröllopet som hon o jag kunde gotta oss med. så blev en del snackande om både de ena o de andra. Alltid lika trevligt =)

Imorgon blir de kanske tioll o sy lite under dagen, har inte gjort de på ett litet tag nu, sen är det ju somsagt dax att fira svärfar som fyller 50! =)


haha sjukt kul grej...Pratade med min darling Linda för nån dag sedan, hon säger den bästa komentaren (vi har ju vart hon o jag, tillsammans överallt sen vi var typ 12-13, känner varran utan o innan, dock bor ju hon kvar i Nässjö, så träffas ju tyvärr inte lika ofta längre..)
Linda-" Du...det här kanske kommer låta lite konstigt för dej, men...jag har typ skaffat ny pojkvän!"
Jag:- hahahaha va fan säger du det på det sättet för?? vadå låta konstigt?"
Ännu mer hysteriskt skratt från mej kommer...

Jag:- hahahahaha sa du exakt samma sak till ditt ex när ni fortfarande var tillsamans, som en sådan break up replik " du..det här kanske kommer låta lite konstigt för dej, men..jag har typ skaffat ny pojkvän!"

hysteriskt kul var det!
o ja..trött var jag,d et gjorde kanske det hela ännu roligare för mej med min sjuka humor dessutom..men ja..det var kul!!
Lööv my darling!


Kommentarer
Postat av: Den där darlingen

haha! Ja det var väl fint sagt :) Saknar dig babe!

2010-09-22 @ 21:02:56
Postat av: Veronica "Ånka"

SV: hur bra som helst jöh! miss you too!

2010-09-22 @ 21:35:10
URL: http://brightasever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0