Lugnt

Det har bara varit en lugn dag igår.
Ja städning på förmiddagen, men sen bara lugnt med mannen o vovven, film pyssla lite här o där, lite vin o ja.
Rätt skönt med en lugn helg, känns som det var evigheter sen man hade det!

vaknade helt sent idag o flög ur sängen när jag insåg att vi hade visst tvätt tid på förmiddagen idag! mmm..härligt..kul en söndag så där.
tvätta ja..alltid lika spännande!

Ja, det lär nog inte hända mer spännande här idag än vad det gjorde igår, så så spännande är det att läsa här denna helg ;P

Hoppas alla andra haft en bra helg med =)


Kommentarer
Postat av: Mama

Vilket härligt uppvaknande!!



Lugnt...jodå...mina småflickor var här i eftermiddag. Väldigt lätt att mata Ebba....nappflaskan i munnen samtidigt som ligger o flinar o "pratar" med mig...hrmmmm...lite spill alltså.



Drog ut en kindtand i torsdags o nu äntligen har värken gett med sig.



Kram till dig och dina pojkar!

2010-09-26 @ 22:07:40
Postat av: Veronica "Ånka"

SV: ja du mamma, så kan de vara =) haha har du läst ovanstående inlägg? jag trooor nog du minns nellie the elephant! hahaha

2010-09-27 @ 16:25:08
URL: http://brightasever.blogg.se/
Postat av: Mama

Jodå...nog mi´nns jag alltid....toydolls var en plåga under lång til....elefanten höll på att göra mig galen...hihihi

2010-09-27 @ 21:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0