Farliga vägar!

Ja nu ÄTLIGEN efter galet lång väntan så har lämpet dykt in i brevinkastet!
haha!
Så nu får ni minsann se upp på vägarna för nu ska denna galning ut o övningsköra igen! ;P

hihi

Denna dag har gått så jäkla fort verkligen.

Ja..o imorgon är det 1 okt.. en vecka kvar tills 24 dagen!

Känns som att vintern närmar sig med stormsteg med, var inte mer än 4+ imorse fan!
Men ja, de e väl helt ok, de e ju mys det med! =)

Får gärna komma snö så det är en massa av det till advent o jul o allt sådant, ÄNNU MERA MYS DÅ JU!! =D

Ja, jag är lite kär i den mysiga härliga känsla som är, snö o kallt ute, inpckat i vantar, mössa o stor halsduk plumsa i snön.
Eller sitta inne i värmen o bara se ut på det där kalla o ha alla härliga ljus o så! ahhh NICE!

Har en viss kärlek till alla årstider jag ju.

Ja visst är det så.

så ja...

MEn iaf, är det redan så kallt så kanske de stämmer som de skrev i tidningar att det kommer bli den kallaste vinter, ja jag minns nu inte på hur många år där stod!


Tjipp ohöj! =)


Kommentarer
Postat av: becca

sv: yes det ska jag! längtar somfan! ska du också dit? :)

2010-09-30 @ 18:34:54
URL: http://sakki.blogg.se/
Postat av: becca

aha okej, hoppas det gått bra för henne! :)

2010-09-30 @ 20:23:18
URL: http://sakki.blogg.se/
Postat av: Mama

Med viss erfarenhet av handledarskap...glada att jag är en bit ifrån...hihi....glöm inte att det kan ligga stockar lite här och där..hihi. Allvarligt talat så gick det riktigt bra efter ett tag! Lycka till!!



Det där om den kallaste vintern på x antal år....jag fick nog av förra vintern VILL INTEEEE! För mig får ni gärna ta all snö så kan jag ha en grön vinter!

2010-10-02 @ 21:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0