Ahww...

Trött som fan idag, framförallt i huvudet efter att ha suttit hela dagen på planeringsdag med jobb.
Sjukt god mat fick vi iaf! =)

Känner mej lite off nu igen..typiskt att sådana dagar ska dyka upp lite då o då. så någon dag senare känns allt tipp topp igen o som att allt kommer bli o fortsätta vara jättebra!
För det är ju inte det att något i dagsläget känns dåligt på nå som helst vis, tycker faktiskt jag har det jäkligt bra på de flesta vis, det är ju framtiden däremot som kan gnaga en endel vissa dagar som denna, dvs då är jag off!

Jao, har kommit igång med wii fit igen (för er som inte provat o tror de inte e någonting alls så kan jag ju säga att när man inte gjort de eller inte tränar någon annanstans så har man världens träningsvärk i några dagar  när man börjat, så det tar o ger resultat!)
De e sjukt bra för min rygg o axlar verkligen. o ja, ner med vikten skadar ju definitivt inte!
Så ja, har precis käkat så sitter här o skriver lite nu för o smälta käket lite innan det är dax för wii.

Just nu spelas Misfits, för de är ju bara så....ja..underbart att lyssna på!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0