Ahhhhh..........

Letat som en tok efter ett nice röd/svart leopard tyg, hittar äntligen på en amerikansk sida ett riktigt nice ett...
Meeen se det får ju vänta tills den 27:e när ny lön kommer in nu när man lagt undan pengar till tattoon med..

TÅLAMOD var det jag skulle ha nu ja...

Var riktigt kallt o regningt i morse när jag gick till jobb, så det var den lite tjockare höstjackan på..men vad händer under eftermiddagen?
Jo strålande sol o värme dyker upp från tomma intet! (klagar inte, de va nice)

Någon som vill köpa av de kläger jag sytt är bara att säga till btw =)

Hoppas iaf det blir en vit jul i år =) Som sagt, alla årstider har sin charm ;)


Kommentarer
Postat av: Mama

Hallå där....vi kan väl få mysa oss igenom hösten innan du börjar prata om julen! Jag vill ha många klara fina höstdagar med sol alla höstens färger lysande!

2010-09-15 @ 07:59:49
Postat av: Anonym

Men mamma lilla, om du läste de andra inläget så har jag ju precis talat väl om hösten juh!;P

2010-09-15 @ 18:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0