trött

Ja,jag har avrt kass på att uppdatera här de senaste dagarna, ska försöka skärpa mej!
Dock blir det inget långt hät idag, är helt trött o sliten, ahr mycket att göra just nu..

Iaf, min hatt från Shock har kommit, den är ass-nice!(bild kommer sen)

Jag syr o grejjer med saker kring det, jobbar o sliter.

Nu väntar 2 dagars utbildning i taktil massage på jobb, sen på fre åker jag till Nässjö, till kära familjen o friends!
blir att gå direkt från tåget(möta upp syster o ev. darling Linda på stationen) till nya rock klubben som öppnat där, Backyard, måste ju se om de e nice!

Mer än såhär blire inte idag.

Hoppas alla hare göttans!


Kommentarer
Postat av: Mama

Landar du inte in här med packningen först då?

2010-10-27 @ 22:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0