fun,fun, fun!

OK.
Update.
Jag fyllde 24 i fredags! wiho!
Denna dag fick jag lite kläder o så av min kära man (behöver ej gå in i detalj på vad haha ;P)
och så fick jag även ettiketter i tyg då med märket på att sy på på mina egna designade kläder!=D
och även 1000 att handla för i tyg affären =D

När jag kom hem från jobb väntade en blombukett utanför dörren från kära syster med familj med =)

Yes, så var vi ute o käka o lite sådant med.

Sen var vi hois en kollega till mej för kenny skulle hjälpa hennes grabb med hans dator, vi blev där i några timmar!
Men trevligt var det, de höll på med datorn medans vi drack lite vin o kika på idol o tjöta.
Tillslut var jag så trött så ögonen gick i kors på mej tror jag haha

Nya citatet från Z: " När man är gråhårig går det mycket saktare!"
haha

ja, så igår då kom mamma, bror David med sin dam Fia o döttrarna Melissa o lilla Ebba, som hon växer !
De är för söta ju.
Så det blev mat, fika o lite spel där de var trevligt!
VI fick lite triss lotter (100 kr vinst där)
Röda höga vaser och David o Fia som inte kunde komma på någon bra present gav oss 500 för att sponsra vår kommande ute kväll haha =)

Så ja, sen kom ju Jan o Mikaela så vi spela rappakalja o drack lite av varje o hade de bra, sen kom Jimmy o Jenny med, sen bar det av till stan!
Det var en nice afton!
Outfit denna afton blev nice :



2 beställnings jobb fick jag med att sy på denna klänning:


nice de!

Idag blir det en tur till Ikea och Stof o stil o handla tyger.
Kanske blir det även en tur till svärmor o kanske lite övningskörning.

Hoppas alla andra har haft en bra helg med!  

Kommentarer
Postat av: Mama

Tack för en trevlig lördag! God mat och mummmsig tårta följt av Rappakalja....tänk vilka tokiga förklaringar man kan komma på.

2010-10-10 @ 14:00:24
Postat av: Chi'tien

Riktigt coola kläder du gör :D ballt som fan, snygg var du ju oxå för den delen! hade vart kul att kunna sy ihop såntdär själv! xD lycka till me kreativiteten ;)

2010-11-02 @ 20:33:58
URL: http://curistofa.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0