update

En liten update här dårå.
Jobbar på som vanligt, fritiden sys det en massa förstås!

Julen närmar sig med stormsteg, vi var en sväng i Malmö i lördags o handlade lite julklappar o så, hittade en nice klänning i röd/svart leopardmönstrad klänning att ha till julbordet vi ska på med Kennys jobb den 10:e.

Hemsidan är på gång med! Snart så! =D

Har en del auktioner uppe på tradera nu med, kika gärna in där, ni hittar dem här.

Ja o snö har vi ju fått i massor med! Underbart är det!

Adventsljustakar o så har åkt upp, snart slänger jag väl upp granen med haha, love it!
De är mys!

Har sytt byxor o över del till en av modellerna till visningen, ska bli färdig med det sista på dem ikväll tänkte jag, så hon kan prova dem imorgon när hon kommer till jobb, ska öva taktil massage på henne då med.
Hon ska ha lite lyx imorgon eftermiddag med andra ord medans jag bara jobbar på, haha!


jaja, hare gött!


Kommentarer
Postat av: susanne machac karlsson

Vem ska vara modeller????

Du lovar att säga till när det ska vara på KB, för då vill jag med!



Du är så himla flitig och kreativ med ditt syande.

Kram

2010-11-30 @ 20:59:31
URL: http://susanne-tulle.blogspot.com
Postat av: Veronica "Ånka"

SV: Emelie på jobb, kinna, linda, sandra, Jenny och en vän till linda =) det är inte på kb de ska vara det är ett annat ställe i malmö=) men klart du ska med dit!

kram

2010-12-01 @ 17:35:56
URL: http://brightasever.blogg.se/
Postat av: Sazzy från RokkdollyZ

Sv; Precis, fast ibland känns det som att den andra bruden (Trixie) lägger av o blogga när jag börjar ^^ Men vi kommer nog igång båda två snart! Självklart ska jag baka för dig då med! Jag har aldirg bakat nånting i hela mitt liv typ, men jag är arbetslös för tillfället och sådär, så då kan man ju passa på!



Polisincidenten som jag pratat om är inget allvarligt, egentligen. Vi överdriver ju lite här i bloggen som du säkert märkt. Spelar lite på sex, drugs n rock n roll... ^^ Spelar över alltså. Man ska väl ta det som står med en nypa salt. Men jag blev intagen till fyllecell i Lördags, hamnade i nåt slagsmål med en tjej påväg hem från krogen. Och jag har en gammal villkorlig dom som fortfarande gäller, just därför blev jag lite nojjig över att man kanske skulle kunna åka in, för denhär bruden har anmält mig för misshandel. Skall iofs anmäla henne tillbaka då jag fick lika mkt skada som henne... Så det blir nog inget av det, får man hoppas! För egentligen är jag snäll ;P



Ha en fortsatt bra dag hörru! / Sazz

2010-12-02 @ 07:05:41
URL: http://rokkdollyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0